.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قیمت مرغ و تخم‌مرغ در سال آینده افزایش می‌یابد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از عملکرد دولت در انجام تعهدهایش در بخش کشاورزی بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها گفت: بالا رفتن قیمت مرغ و تخم‌مرغ در سال آتی، یکی از پیامدهای اجرای این قانون است.

"جلال محمودزاده"مشکلات بخش کشاورزی در کشور را پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها تشریح و تصریح کرد: وزیر جهاد و کشاورزی هفته آینده برای بررسی مشکلات به وجود آمده در این زمینه به کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی خواهد آمد.



نماینده مردم مهاباد در مجلس، با بیان این که بالا رفتن قیمت سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی از اصلی ترین مشکلات این بخش بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها است، گفت: دولت باید با ارائه بسته های حمایتی خود به بخش کشاورزی، این مشکلات را برطرف کند.



محمودزاده، از عملکرد دولت در انجام تعهدهای خود در حوزه کشاورزی، پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها انتقاد کرد و افزود: دولت باید 30 درصد از درآمد حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را به بخش صنعت و کشاورزی تخصیص بدهد که متأسفانه این امر محقق نشده است و معلوم نیست دولت این مبلغ را در کجا هزینه کرده است.



عدم توجه دولت به بخش دامداری



به گفته وی، افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ در سال آتی به علت جوجه ریزی نکردن بیشتر مرغ داری ها، به علت بالا بودن قیمت حامل های انرژی، یکی از پیامدهای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و عدم توجه دولت به بخش دامداری کشور است.



نماینده مردم مهاباد در مجلس، عملکرد وزارت بازرگانی و وزارت جهاد و کشاورزی را در سال جاری بهتر از سال گذشته بررسی کرد و اظهار داشت: عملکرد این دو وزارتخانه علمی تر و فنی تر شده است، اما باید بیشتر پیشرفت کنند.



تلفات جانی از شیوع بیماری های غیربومی در کشور



وی با غیر بومی خواندن بیماری تب برفکی شیوع یافته در کشور، از تلفات جانی در استان های آذربایجان غربی و مهاباد بر اثر این بیماری و بیماری آنفلانزای مرغی حاد خبر داد.



عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس گفت: وزارت بهداشت و درمان در امر اطلاع رسانی و نگه داری از بیماران بسیار ضعیف عمل کرده است و ایراداتی به عملکرد این وزارتخانه وارد است./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.